sobota, 15 marca 2008

Sonda

Pod wypowiedzią p. Marii Kaczyńskiej (Pierwszej Damy RP) o tym, że popiera ona zabiegi in vitro jest sonda. Oddałem głos, a tu niespodzianka:

Czy zapłodnienie in vitro to:
Twój głos: grzech
Ogółem oddano głosów: 36
grzech 0 0%
ratunek dla tych, którzy mają trudności z zajściem w ciążę 35 97%
nie wiem, mam mieszane uczucia 1 3%
nie interesuje mnie to 0 0%

Nie wiem, jak wyniki tej sondy będą się uaktualniać na stronie Onet, więc dla jasności powtarzam: oddałem głos, że in vitro jest działaniem grzesznym, głos zaliczono, ale nie podliczono.

Potem zajrzałem tam jeszcze raz. Było inaczej: "grzech" miał wskaźnik ok 6%. Ale już w wyniki tej sondy uwierzyć jest ciężko. I chyba jakiejkolwiek innej na tym portalu.

Wychodzi na to, że może powszechna podejrzliwość Kaczyńskiego może mieć jakieś uzasadnienie. Skoro wyniki tej sondy są manipulowane, to manipulowane mogą być i inne. Wszystko może być manipulowane. Może być, więc pewnie jest.

Może zatem ustanowić Centralne Biuro Nadzoru nad Badaniami Opinii Publicznej?

Brak komentarzy: